dinsdag 26 juni 2012

Thuisfront

Tja, en hoe gaat het dan aan het thuisfront....
Eigenlijk gaat het best goed. Lot en Joppe zitten gewoon in hun dagelijkse ritme van naar school gaan, sporten en spelen. Ik ben sinds vorige week weer 3 dagen gaan werken. De regelmaat zit er wel weer in.

De tijd dat Isa in het ziekenhuis lag en veel pijn had, was voor mij wel heel naar. Ik liep dan de hele dag, wel met een klotegevoel rond. Isa wil me dan ook niet zien. Ze heeft dan genoeg aan zichzelf, wat heel logisch is natuurlijk. Maar niet leuk.
Als het dan weer wat beter gaat en ze vrolijk zit te kletsen, dan voelt ze daarentegen heel dichtbij.

Tuurlijk missen we Isa en Arjan maar het dagelijks skypen maakt heel veel goed. Je kunt dan toch behoorlijk veel delen samen. Joppe laat zien wat hij heeft gebouwd met lego en Lot laat weer een mooie tekening zien die ze heeft gemaakt.
De laatste tijd zetten we tijdens het avondeten de i-pad op tafel en zo zitten Arjan en Isa "gewoon" mee aan tafel. Joppe houdt dan een stuk vlees voor de camera en Arjan hapt erin (en Joppe stiekem zelf ook) en laat dan weer aan Arjan zien wat een grote hap Arjan heeft genomen. Erg grappig vindt hij dit.
Vanavond wilde Lot zelfs dat Arjan en Isa mee verstoppertje gingen spelen, zij zou de i-pad dan wel vasthouden maar dan moesten ze wel heel stil zijn.

Nog een paar dagen naar school, daarna doen Lot en Joppe met de kindervakantieweek mee.
Dinsdag 10 juli vliegen we naar Amerika en vrijdag 10 augustus komen we weer terug. Isa haar 2e kuur (2x 4 dagen) start als het goed is op 6 juli. Als wij aankomen op de tiende is Isa dan net thuis. Het tweede blok neem ik dan voor mijn rekening.

Ik heb onder het kopje "behandeling" een stuk toegevoegd over de behandeling in Amerika.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Margrit,Lot en Joppe

    Het is goed om te lezen dat jullie je er goed doorheenslaan.En volgende week met de kindervakantieweek meedoen,dat is kei leuk.
    Het is wel leuk om te lezen hoe jullie contact hebben met Arjan en Isa.Lukt het arjan wel om jullie te vinden met verstoppertje spelen.
    We wensen jullie alvast een goede reis,en dan eindelijk weer lekker met zijn vijfjes samen.
    We blijven aan jullie denken want jullie zijn ook echte kanjers.
    groetjes Emilie,Eddy,Kaja,Nino en Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha sterk thuisfront, fijn ook iets van jullie te lezen. Ik kan me zo voorstellen dat het zwaar is om niet bij isa te zijn, zeker als ze zoveel pijn heeft. Ook heerlijk te lezen dat jullie toch dichtbij elkaar zijn dankzij skype maar vooral dankzij elkaar. dikke kus bied, jim, fien en edith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Toppers!

    Als collega's van Arjan leven we met z'n allen mee op afstand. Heel mooi te lezen hoe sterk jullie allemaal zijn en Isa natuurlijk voorop. Wat een stoere meid. Ik hoop dat de twinkeling in haar ogen blijft overwinnen, maar na een dal komt altijd de piek hoor!

    Wat vertederend hoe Lot en Joppe over zo'n afstand nog spelletjes bedenken via de I-pad. Ze kunnen zo spelbedenker voor Bart Smit worden!

    Nog een kleine twee weekjes en dan zijn jullie weer ff samen. Veel voorpret, alvast goeie reis en veel plezier samen.

    Heel veel sterkte en goeds gewenst aan Isa.

    Knuffel,
    Bart G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Isa,

    Dit berichtje is speciaal voor jou. Ik was zo verrast om speciaal van jou, helemaal in Amerika bedacht, een kei mooie tekening voor mijn verjaardag te krijgen. Een prachtige zon met een prachtige regenboog, super super mooi. Laat dit ook voor jou een goed voorteken zijn: na de regen komt zonneschijn! Jouw verhaal wordt een succesverhaal! Ik voel het. Heel veel liefs
    Juf Mimy

    BeantwoordenVerwijderen